Afwijkende openingstijden seizoen 2022

Nieuws

Afwijkende openingstijden seizoen 2022

Aangepaste openingstijden.png

Bij het openluchtbad de Goffert

In het zomerseizoen van 2022 zijn er een aantal dagen waarbij het openluchtbad de Goffert gedeeltelijk is geopend:

  • 3 september 2022 - wedstrijdbad gesloten i.v.m. waterpolotoernooi AquaNovio*
  • 4 september 2022 - wedstrijdbad gesloten i.v.m. waterpolotoernooi AquaNovio*

*Speelbad wel geopend. Bezoekers met een Goffertbad abonnement kunnen deze dagen zwemmen in het Sportfondsenbad Nijmegen-West en het Erica Terpstra Sportfondsenbad.

Goffertbad sluit een week eerder! Afsluiting seizoen op zondag 11 september 2022

In tegenstelling tot eerdere berichten gaat het Goffertbad een week eerder dan de bedoeling was, het seizoen 2022 afsluiten op zondag 11 september a.s.

Helaas zijn wij tot deze beslissing moeten komen , omdat er te weinig personeel beschikbaar is in de periode van 11 tot 18 september.

Een deel van het personeel pakt haar taken vanaf maandag 29 augustus weer op in het Erica Terpstra Sportfondsenbad en Sportfondsenbad Nijmegen-West. De andere teamleden storten zich weer op hun studie.

Het is een mooi zwemseizoen geweest, met een aantal mooie gezellige warme dagen

Naar verwachting zullen aan het eind van het seizoen zo’n 60.000 bezoekers een duik in het openluchtbad hebben genomen.

In het Goffertbad vinden zondag 11 september wel enkele tradionele afsluitingsactiviteiten plaats.

Men kan deze zondag van 08:00 uur tot 12:00 zwemmen.

Van 09:00 tot 11:00 uur kan men deelnemen aan het zwemontbijt. Daarvoor kan men zich aanmelden bij de kassa. Klik hier voor meer informatie over het zwemontbijt!

De dag wordt van 13:00 tot 16:00 uur afgesloten met de jaarlijkse Dog ’s Plons (hondenzwemmen). Klik hier voor meer informatie over de Dog's Plons!

Het Goffertbad opent haar poorten weer op vrijdag 28 april 2023.

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.